دولت باید پاسخگوی عملکرد اقتصادی خود باشد

عضو اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: دولت باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه اقتصادی باشد، همچنین توضیح دهد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صادق شهبازی در تجمع دانشجویی اعتراض صدای مستضعفان که بعدازظهر امروز در مسجد المهدی برگزار شد، گفت: دولت و حجم ناکارآمدی آن باعث شده کشور در شرایط ناگواری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و آیت الله رییسی چرا درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین سخن به میان نمی آوردند، چرا علت گرانی را به مردم توضیح نمی دهند، عدم توضیح این مسائل توهین به مردم است.

این ادوار جنبش دانشجویی بیان کرد: طراحان سهمیه‌بندی بنزین چرا اکنون سکوت کردند و تنها راه حل وضعیت اقتصادی کشور را در گرانی بنزین می‌دانند؟

وی با اشاره به اقتصاد برجامی دولت بیان کرد: دولت با سیاست‌های اشتباه اقتصادی خود مردم را در شرایط و تنگناهای اقتصادی قرار داده است، روحانی باید پاسخگوی جیب خالی مردم باشد.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: دولت با چه حقی طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها را اجرایی نکرد؟ روحانی تنها به دلیل لج‌بازی با دولت پیشین طرح‌های خوبی که به نفع مردم بود را ناتمام گذاشت.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی اقتصادی بیش از اندازه به دولت و روحانی اختیارات داده است. افکار عمومی باید به این شورا فشار وارد کرده تا نظارت خود به دولت را بیشتر کند.

به گفته شهبازی؛ مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه انقلابی خود عمل کند. نمایندگان به جای انجام وظیفه خود راحت‌ترین پز سیاسی را انتخاب می‌کنند و سریع استعفا می‌دهند.

عضو اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی عنوان کرد: دولت باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه اقتصادی باشد. همچنین توضیح دهد در اقتصاد مقاومتی که مورد تایید رهبری است چه اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: ما دانشجویان از نظام اسلامی دفاع می‌کنیم، مرگ بر فتنهگر میگوییم؛ اما دولت را عامل فتنه اقتصادی در کشور می‌دانیم.

این تحلیگر سیاسی گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید پاسخگوی تصمیمات خود باشد و جریان دانشجویی سکوت‌کنندگان فتنه اقتصادی کشور را رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044000

وب گردی

وب گردی