پایان مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین

مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم همدان در بخش تیمی و قهرمانی نماینده‌ خوزستان در بخش انفرادی به پایان رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد قزوین، مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم همدان در بخش تیمی و قهرمانی نماینده‌ خوزستان در بخش انفرادی به پایان رسید. در این مسابقات که به میزبانی واحد قزوین و با شرکت 160 نفر در قالب 16 تیم برگزار شد، تیم همدان متشکل از غلامرضا خاکساری، علی کرمی، مسعود معینی، مهدی مجلسی و حسین عسگری به عنوان بازیکن و امیر نادری و حسین ترابی به عنوان مربی و سرپرست به مقام قهرمانی بخش تیمی رسیدند.

نماینده‌ همدان در دیدار نهایی مقابل تیم زنجان قرار گرفت که در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد این تیم را با نتیجه‌ی 3 بر 2 شکست داده و مقام اول را کسب کند.

حسین محمدی ثانوی، محمدحسن عبدالهی، آرش ترک سامنی، حامد سرورام و محمدحسین نوری به عنوان بازیکن و غلامرضا الیاسی به عنوان سرپرست و مربی اعضای تیم زنجان در این مسابقات شرکت داشتند.

تیم‌های آذربایجان شرقی و گلستان نیز به طور مشترک مقام سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز غلامرضا زرمند از خوزستان مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید، حبیب اصغرپور از گلستان نایب قهرمان شد و حسین کلهر از قزوین و محمدحسن عبدالهی از زنجان نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تبریک به تیم‌ها و نفرات برتر، از برگزاری و میزبانی این مسابقات ابراز خرسندی کرد.

مرتضی موسی‌خانی رئیس واحد قزوین هم از زحمات مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی و جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل برگزاری این مسابقات و توجه ویژه به مقوله‌ ورزش، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان، با حضور مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، الهاکی مسئول برگزاری مسابقات و نماینده‌ی فدراسیون بدمینتون، سخن‌سنج رئیس هیات بدمینتون استان قزوین، قلعه‌خانی مسئول فنی مسابقات و تعدادی از مسئولان واحد قزوین از نفرات و تیم‌های برتر با اهدای لوح، کاپ و مدال قهرمانی تجلیل شد.

شایان ذکر است؛ شرایط میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از این مسابقات به گونه‌ای بود که مورد تقدیر شرکت کنندگان، هیئت داوران و مسئولان فنی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044002

وب گردی

وب گردی