سومین گرمخانه زنان در پایتخت راه‌اندازی شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به راه‌اندازی سومین گرمخانه زنان در پهنه شرق پایتخت گفت: با این گرمخانه ظرفیت گرمخانه‌های زنان به ۳۳۰ تخت افزایش پیدا کرده است.  

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه درباره افزایش ظرفیت پذیرش زنان کارتن‌ خواب در گرمخانه‌ها گفت: برای زنان دو گرمخانه در پهنه غرب و جنوب فعال است اما در پهنه شرق و نزدیک دره فرحزاد به دو گرمخانه دیگر برای زنان نیاز داشتیم.
وی افزود: با توجه به ازدیاد گرمخانه مردان در پهنه شرق، گرمخانه منطقه ۸ را برای زنان تجهیز کردیم که از چند روز گذشته آغاز به کار کرده است.
جوادی‌یگانه درباره ایجاد گرمخانه در نزدیکی دره فرحزاد گفت: مدتی پیش در نزدیکی دره فرحزاد یک گرمخانه برای زنان ایجاد شد که آغاز به کار آن به دلیل مخالفت شهروندان منطقه به تاخیر افتاد.
معاون شهردار تهران افزود: امروز در استانداری تهران جلسه‌ای برای بررسی این موضوع، ‌با حضور شورایاری محله فرحزاد تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه پیگیر ایجاد یک گرمخانه در حاشیه دره فرحزاد هستیم،گفت: دره فرحزاد به عنوان یکی از فضاهای بی‌دفاع شهری محل تجمع افراد بی‌خانمان است که بخشی از این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.
جوادی‌یگانه گفت: وجود یک گرمخانه در این محدوده می‌تواند از خطرات احتمالی برای زنانی که در این دره مستقر هستند، پیشگیری ‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044032

وب گردی

وب گردی