برگزاری 3 استارتاپ ویکند در حوزه توانبخشی، اینترنت اشیاء و گردشگری فرهنگی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از برگزاری سه استارتاپ ویکند در این واحد دانشگاهی خبر داد.

حمیدرضا رحیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای برگزاری استارتاپ ویکند گفت: اولین استارتاپ ویکند واحد تهران غرب در حوزه توانبخشی، سالمندان و جانبازان است. این استارتاپ ویکند با همکاری سازمان‌ها و حوزه‌های دست اندرکار ساخت لوازم کمکی برای سالمندان، جانبازان و معلولان در روز 12 و 13 آذرماه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: محل برگزاری این استارتاپ مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است. این استارتاپ برای رفع نیاز ویلچر و لوازم کمکی که برای معمولان و جانباران مورد استفاده قرار می‌گیرد راه اندازی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان این که شرکت همیار پوشا یکی از اسپانسرهای اصلی این استارتاپ است اضافه کرد: این شرکت با همکاری اساتید واحد تهران غرب راه اندازی و مدیران آن از اعضای هیات علمی واحد تهران غرب هستند. این استارتاپ بعد از روز سالمندان برگزار خواهد شد و حوزه‌هایی که در برگزاری آن با ما همکاری دارند دانشگاه جامع علمی کاربردی و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است.

رحیمی اظهار کرد: دو استارتاپ دیگر نیز در واحد تهران غرب برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها استارتاپ اینترنت اشیا است که از 20 تا 22 آذرماه برگزار با همکاری مرکز رشد واحد برگزار می‌شود. در این استارتاپ تیم‌هایی با ایده‌های نو در حوزه دیجیتال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. استارتاپ بعدی در حوزه گردشگری فرهنگی است که از تاریخ 27 تا 29 آذرماه با حمایت سازمان مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

به گفته او برگزاری این استارتاپ با گروه گردشگری و مدیریت گردشگری واحد تهران غرب است که در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044062

وب گردی

وب گردی