بازدید دکتر طهرانچی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در واحد چالوس، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کردند.

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در قالب غرفه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان، غرفه خودکفایی - رونق تولید و غرفه بسیج اساتید عرضه شده است.

برانکارد نیمه‌اتوماتیک، دستگاه سرماساز آرام با استفاده از حایل، بالشتک گیاهی، دهان‌شویه طبیعی و خوراکی، خمیردندان و ژل گیاهی آلوئه‌ورا و زعفران (واحد آیت‌الله آملی)، دستگاه تخم شمار ماهی، دستگاه رقم‌بند اتوماتیک ماهی، دستگاه اراده تقاضایی اتوماتیک ماهی، دستگاه کنترل‌کننده سطح و دمای آب استخرهای پرورش ماهی، پوشش ضدباران چادرهای مسافرتی و سیستم کنترل دام ماهیان خاویاری (واحد بابل)، روغن زالو، پماد زخم دیابت، محافظ هوشمند سبز (واحد تنکابن) و... ازجمله محصولات و دستاوردهای ارائه‌شده در این نمایشگاه است.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی و حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در این بازدید همراهی کردند.

دکتر طهرانچی پیش از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، از کلاس‌های آموزشی، آزمایشگاه‌ها، لابراتوار زبان و کتابخانه‌ دانشکده کشاورزی و مدیریت و دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد چالوس به صورت سرزده بازدید و با اساتید و دانشجویان این دانشکده‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان وضعیت آموزشی، کیفیت برگزاری کلاس‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی قرار گرفت.

نشست صمیمی با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای چالوس و نوشهر و بازدید از واحد نور از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر طهرانچی به استان مازندران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044075

وب گردی

وب گردی