سلسله نشست‌های تخصصی اهمیت نماز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد

سلسله نشست های تخصصی اهمیت نماز در زندگی با حضور دانشجویان دانشکده علوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در سلسله نشست های تخصصی دانشجویان دانشکده علوم واحد کرج که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری گروه معارف اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین هادی طیبی پور و حجت الاسلام و المسلمین محسن جوادی صدر از اساتید مرکز تخصصی قم تحت عنوان اهمیت نماز و جایگاه خدا در زندگی برگزار شد؛ سخنرانان ضمن بررسی نماز، اهمیت اقامه نماز و ارتباط با خداوند در زندگی و مسائل پیرامون آن راهکارهایی برای دستیابی به موفقیت های معنوی در زندگی به دانشجویان ارائه نمودند.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این سلسله نشست ها می توان به جایگاه خدا در زندگی ، علل ترک نماز، آسیب های زندگی امروز، آسیب شناسی دوره دانشجویی و راهکارها و شیوه های برخورد با آن اشاره کرد.

همچنین در این جلسات راه کارهای جذب جوانان و دانشجویان به نماز، شیوه های صحیح دعوت به نماز و اقداماتی در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ نماز، عفاف و حجاب و ازدواج به بحث و بررسی گذاشته شد.

لازم به ذکر است از 18 آبان ماه سال جاری تاکنون 23 نشست در همین زمینه در دانشکده علوم برگزار شده است که هماهنگی به عمل آمده توسط حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، این سلسله نشست ها در دیگر دانشکده های این دانشگاه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044076

وب گردی

وب گردی