فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد به مناسبت روز دانشجو تشریح شد/ برگزاری المپیاد فرهیختگان در 5 رشته

در جلسه هماهنگی شورای ورزشی بزرگداشت روز دانشجو، برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این روز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای برگزاری مسابقات ویژه بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. در این نشست که با حضور کمال جوانمرد، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان واحدهای برگزار کننده مسابقات برگزار شد، تفاهم‌نامه‌های ورزشی لازم بین شرکت‌کنندگان و باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد به امضا رسید.

جوانمرد با تشریح اهمیت بزرگداشت روز دانشجو و درخواست از مسئولان برگزاری مسابقات جهت تلاش برای آگاهی بخشی به نسل جوان امروز، تاکید کرد: این مسابقات با هدف افزایش روحیه و نشاط دانشجویان و همچنین واکسینه کردن فرهنگی آنها برگزار می‌شود.

او سبک زندگی دانشجویی را سبکی پویا و ورزشی توصیف کرد و افزود: ورزش در دانشگاه آزاد هدف نیست، بلکه وسیله ای برای ارتقای آگاهی، نشاط و سلامت دانشجویان است؛ ضمن اینکه پیوست های فرهنگی بسیار مناسبی نیز در امر ورزش وجود دارد که تعالی بخش زندگی جوانان خواهد شد.

رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد، در ادامه تاکید کرد: به مناسبت روز دانشجو، 8 رویداد ورزشی در رشته‌های بسکتبال، والیبال و کبدی به همراه دو همایش کویرنوردی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه به‌زودی المپیاد ورزشی فرهیختگان در 5 رشته والیبال، بسکتبال، ووشو، تکواندو و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

وی همچنین از تاکید دکتر ولایتی برای حمایت از ورزش بومی-آیینی زورخانه و کشتی پهلوانی خبر داد و تاکید کرد: در تمام استان‌های کشور، یک مرکز کتش پهلوانی در دانشگاه آزاد افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه صحبت های خود واحد ها را به برگزاری لیگ فرهیختگان دعوت کرد و با اشاره به راه افتادن این مسابقات در سطح کشوری، از واحدهایی که در این مسابقات نماینده ندارند، خواست که حتما در زمینه تیمداری در رشته های ورزشی فعال و پویا باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044085

وب گردی

وب گردی