خدمات فرهنگی جدیدتری به زائران دانشگاهی ارائه می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، اقدام باعظمتی است و در تلاشیم با بازتعریف و بازآرایی، خدمات فرهنگی جدیدتری به زائران دانشگاهی ارائه دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مراسم قدردانی از زحمات مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات با حضور حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس و معاونان ستاد در شهر مقدس قم برگزار شد.

این جلسه به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی در اعزام‌های دوره جدید عتبات دانشگاهیان و تقدیر از زحمات مجموعه دست‌اندرکاران و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق شکل گرفت.

حجت‌الاسلام رستمی، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بعثه مقام معظم رهبری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در طول سفر برای زائران دانشگاهی گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، اقدام باعظمتی است و در تلاشیم با بازتعریف و بازآرایی، خدمات فرهنگی جدیدتری به زائران دانشگاهی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: باید فضا‌های معنوی و برنامه‌های فرهنگی که زائران دانشگاهی بیشترین بهره را از آن‌ها ببرند، شناسایی و برنامه‌ریزی شده و نتایج و بازخورد‌های آن بین زائران بررسی شود.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بر تسهیل سفر‌های زیارتی عتبات تأکید کرد و گفت: ستاد باید در راه‌اندازی سفر‌های ارزان‌قیمت و بسته‌های زیارتی متفاوت اقدام کند تا زائران دانشگاهی بیشتری بتوانند در سرزمین عتبات عالیات حضور یابند.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام رستمی از زحمات حجت‌الاسلام نجفی روحانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، حجت‌الاسلام بهجتی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی و حجت‌الاسلام کاردان مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044106

وب گردی

وب گردی