استارتاپ ویکند «رویایت را آزاد انتخاب کن» با محوریت محیط زیست برگزار می‌شود/ واحد تهران مرکزی قطب علمی برنامه علمی محیط زیست

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از برگزاری یک استارتاپ ویکند با محوریت محیط زیست خبر داد.

طاهره فهیمی نجم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری استارتاپ ویکند این واحد دانشگاهی گفت: «رویایت را آزاد را انتخاب کن» نام استارتاپ ویکند واحد تهران مرکزی است؛ یعنی همان شعاری که دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرده و دانشجویان می‌توانند با سلیقه و توانایی که دارند در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند. این یک عنوان کلی با یک سری رویکردهایی است که زیرمجموعه این عنوان کلی قرار میگیرند.

او با بیان این که این استارتاپ از 27 تا 29 آذر برگزار می‌شود ادامه داد: یک شعار برای این استارتاپ تحت عنوان «دانشگاه آزاد اسلامی دوستدار محیط زیست» نیز انتخاب شده است چرا که واحد تهران مرکزی قطب علمی برنامه علمی محیط زیست است. بنابراین حین برگزاری این استارتاپ ایده های مد نظر یک رویکرد محیط زیستی را مطرح خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان این که این استارتاپ با محوریت محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تهران مرکزی برگزار می‌شود اضافه کرد: شرکت کنندگان این رویداد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، سرمایه گذاران، شتابنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت های سرمایه گذاری معادن و صنایع، سازمان‌های سرمایه گذاری و بنیانگذاران استارتاپی هستند.

به گفته فهیمی این استارتاپ دومین استارتاپ است که در سطح ملی برگزار می‌شود؛ استارتاپ سال گذشته در سطح استان تهران برگزار و حالا قرار است در سطح ملی برگزار شود.

او از از دانشجویان، کارآفرینان و صاحبان صنایع که محصولات و خدماتی را برای عرضه و فروش دارند دعوت کرد تا در این استارتاپ شرکت کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: درحال حاضر اسپانسر و حامیان زیادی داریم اما هنوز جا دارد که افرادی در قالب این استارتاپ از جوانان حمایت کنند. باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی متولی برگزاری این استارتاپ ویکند است که در مجتمع دانشگاهی ولایت واقع در سوهانک انتهای بزرگراه ارتش، خیابان شهید سوهانی برگزار خواهد شد.

فهمیمی در پایان گفت: اختتامیه روز جمعه برگزار می‌شود و از همه کسانی که در این رویداد شرکت می‌کنند دعوت می‌کنم با خانواده‌های خود در این مراسم حضور داشته باشند چون یکی از مشوق‌های اصلی جوانان در حوزه کارآفرینی بعد از دانشکاه خانواده‌ها هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044108

وب گردی

وب گردی