اتاق فکر دشمن قصد داشت به بهانه   گرانی بنزین ملت ایران را شکست دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنزین، بهانه بود و دشمن به میدان آمد تا همه‌جا را آتش بزند. دونالد ترامپ نیز در کاخ سفید، اتاق فکر تشکیل داد تا ملت ایران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار حسین سلامی در تجمع حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاش‌گران که بعدازظهر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار شد، اظهار کرد: به شما ملت وفادار و فداکار سلام می‌کنم که در این روز جاودانه، نقشی آسمانی روی زمین ترسیم کردید. امروز که اینجا جمع شده‌اید، تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر یعنی آمریکا زدید. به شما و قدم‌های ثابت و استوارتان آفرین می‌گویم که از رهبر مسلمانان حمایت می‌کنید.

وی ادامه داد: اگر از آسمان به اینجا نگاه کنند، شما واژه شرف، آزادگی، فداکاری و دلدادگی به امام مسلمانان را روی زمین تصویر کرده‌اید. هر فردی امام خود را گم کند، مصیبت خواهد دید. شما از حوادث دردناک صدر اسلام با خبر هستید و تا اینجا آمده‌اید که اتفاقات تلخ آن زمان دیگر تکرار نشود. ای کاش شما در کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نخورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شما در حال ساختن یک تاریخ هستید. ای کاش شما بودید تا امام حسین (ع) در عاشورا، تنها نماند. کاش این لبیک‌ها را آن زمان سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند‌.

سلامی تاکید کرد: جنگی که در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریوی جهانی بود، شما دقیق عمل کردید. آن زمان که نباید به پیاده‌نظام دشمن می‌پیوستید، نجیبانه صف خود را جدا کردید. اسلام، سرفراز و ایران دوباره جاودانه شده و دشمن نیز از شکوه حضور شما ناامید شد. فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در چهل سال گذشته به‌ویژه در هشت ماه گذشته از جهان اسلام مخصوصاً ایران خورد.

وی افزود: دشمن حتی تلاش کرد از پوشک بچه استفاده کند تا ملت ایران را آزار دهد. بنزین، بهانه بود و دشمن به میدان آمد تا همه‌جا را آتش بزند. دونالد ترامپ در کاخ سفید، اتاق فکر تشکیل داد تا ملت ایران را شکست دهد. این بار آمریکا تمام توان خود را به صحنه آورد. به آن‌ها می‌گویم همه چیز تمام شده است. همچنین به صهیونیست‌ها می‌گویم منتظر آمریکا نمانید؛ چون همیشه دیر می‌رسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با هدایت یک مرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار، پیشوای جانباز و امامی فداکار است و آبروی خود را در مقاطع حساس با خدا معامله می‌کند، پیروز شدیم. مقام معظم رهبری دشمن را به عقب رانده، تمرکز آنها را در قلب دنیای اسلام برهم زده و عزتمندانه علیه مستکبران ایستاده است. ایشان فداکارانه، شجاعانه و حسسنی به میدان آمد و خدا به عزت او صدچندان افزود.

سلامی با اشاره به ناکامی دشمن گفت: مقام معظم رهبری از ملت لبنان و سوریه دفاع کرد و سدی آهنین مقابل سلطه‌گران ساخت و زنجیر مقاومت را حفظ کرد. ایشان، امت را به یکدیگر گره زد. هر ملتی به ایشان تکیه کرد، ایستاد. هنر ایشان، شکست آمریکا و استحکام‌بخشی به قاعده قدرت ملت ایران است.

سلامی یادآور شد: دشمنان ما شکست خورده‌اند و رهبران آنها عاجز و درمانده هستند. همه‌جا آنها را تعقیب کرده و با همه تسویه‌حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما تعیین خواهیم کرد. دشمنان هزاران میلیارد دلار هزینه کرده‌ و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی یارای مقابله با شیربچه‌های سپاه و ارتش اسلام را ندارد. صاحب رهبری هستیم که پرشور و باشکوه چون نگینی بر حلقه مهر ما قرار دارد، بر ملت ایران چنین هیبت، شکوه و جلالی مبارک باشد.

سلامی ادامه داد: کنار شما مردم هستیم، به‌عنوان پاسداری کوچک حاضرم برای آرزوهای شما فدا شوم. نگران نباشید، از فراز دشمنان عبور می‌کنیم. ما مسئولان نظام باید برای شما کمر همت ببندیم و آن‌قدر بدویم تا بمیریم. به نیابت از شما به مسئولان نظام می‌گویم مردم آمدند، شما هم کمر همت ببندید و مشکلات آن‌ها را حل کنید. با شما مردم هستیم و جان ناقابل ما هدیه به شماست.

وی بیان کرد: به دشمنان می‌گویم شما، ما را در میدان دیدید و سیلی‌های محکمی خوردید. بعضی از این سیلی‌ها را تمام جهان دیده است. منتظر باشید؛ اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم. هرکه بخواهد به مال، جان و ناموس ما دست‌درازی کند، مجازات خواهد شد. نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم؛ اما صبر ما در حال پایان است، به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما ملت ایران هستیم. صمیمانه از شما تشکر می‌کنم و خاک پای شما را برای تبرک به چشم می‌گذارم. برای همه شما سلامتی و سربلندی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044124

وب گردی

وب گردی