مردم با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران زمانی آرمان‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد، با تمام وجود از این ارزش‌ها پاسداری کرده و به میدان می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجمع حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاش‌گران که بعدازظهر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون نشان داده‌اند که راه و ارزش‌های اصلی انقلاب را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران زمانی آرمان‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد، با تمام وجود از این ارزش‌ها پاسداری کرده و به میدان می‌آیند و توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و منافقان را خنثی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم در مقابل اغتشاشگرانی که از آمریکا خط گرفته و با حمله به جان، اموال و ناموس ملت ایران، امنیت را خدشه‌دار می‌کنند؛ ساکت نمانده و تنفر خود را از ناامنی و نا‌امن‌کنندگان بیان خواهد کرد. حضور در این اجتماع نشان می‌دهد که مردم درک صحیحی از امنیت و تنفر از ناامنی و ناامن‌کنندگان داشته و این تنفر را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044140

وب گردی

وب گردی