حلقه صالحین با موضوع فرهنگ در گام دوم انقلاب برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، حلقه صالحین با عنوان فرهنگ درگام دوم انقلاب دردانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد لاهیجان، سیداحمد ذبیحی، مدرس دانشگاه دراین نشست وظایف استادان، به ویژه استادان بسیجی را پرورش نیروهای آینده اسلام و انقلاب عنوان نمود و گفت: ازجمله وظایف استادان بسیجی، حضور مخلصانه و موثر در دانشگاه ها و پرورش دانشجویان دانشمند و با ایمان برای آینده انقلاب، همانند شهید چمران است.

ذبیحی، وقوع انقلاب اسلامی را معجزه الهی نام برد و ادامه داد: هنگامی که جهان به دو قطب مادی شرق و غرب تقسیم شده بود، انقلاب اسلامی مردم ایران با قدرت و با شکوه و بر اساس اراده خداوند متعال و رهبری امام راحل پابه عرصه وجود نهاد.

وی با بیان اینکه هم اکنون، قدرت و عظمت و جایگاه انقلاب و کشور و حتی دشمنی استکبار قابل قیاس با چهل سال پیش نیست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی باحفظ و پایبندی به شعارهای اولیه خود همچنان پیش به جلو می رود و با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای وارد مرحله خودسازی، جامعه پردازی وتمدن سازی شده است.

مدرس دانشگاه بابیان اینکه باید درنظر داشت که کشور دارای ظرفیت ها و منابع بی نظیری برای پیشرفت است، بیان داشت: باوجود تمامی منابع و ظرفیت ها برای پیشرفت مشکلات متعددی وجود دارد، راه حل مشکلات، پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی است و ریشه حل مشکلات و ارائه راهکارها در داخل کشور وجود دارد و دانشگاهیان باید دراین زمینه پیشرو جامعه باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044146

وب گردی

وب گردی