23 هسته و واحد فناور در مرکز رشد واحد تهران شمال فعالیت دارند/ حمایت از صاحبان ایده برای تکمیل چرخه علم و ثروت

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ شمال از صاحبان ایده دعوت کرد تا با حضور در مرکز رشد این واحد دانشگاهی از آن‌ها حمایت شود.

مقداد حاجی‌محمدعلی‌جهرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران گفت: حدود 23 هسته و واحد فناور در حوزه های مختلف در مرکز رشد واحد تهران شمال فعالیت دارند. برخی از شرکت‌های دانش بنیان در این مرکز رشد موفق شده اند محصولات خود را به بازار عرضه کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور واحد تهران شمال در حوزه‌های امنیت شبکه، سیستم‌های امنیتی و صنایع شیمیایی در حال فعالیت هستند.

او ادامه داد: طبق فراخوانی از صاحبان ایده دعوت کردیم تا در این مرکز رشد حضور پیدا کنند. مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برای حمایت از علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی قصد دارد با حمایت از آنها در جهت تکمیل چرخه علم و ثروت گام بردارد. در حال حاضر هسته‌ها و واحدهای فناور متعددی در این مرکز مشغول به فعالیت در حوزه‌های تحقیق و توسعه، تبدیل ایده به محصول و غیره هستند.

به گفته جهرمی حدود 10 شرکت دانش‌بنیان نوپا دراین مرکز رشد حضور دارند که 2 شرکت توانسته اند مجوز دانش‌بنیانی خود را دریافت کنند.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ شمال در پایان گفت: در حال حاضر بیش از 23 هسته و واحد فناور در مرکز رشد حضور دارند که درصد قابل توجهی از آنها دانشجویان و فارغ التحصیلان واحد تهران شمال هستند. یکی از هسته‌های مستقر در مرکز رشد، در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته فعال است که تاکنون محصولات خود را به مشتریان بسیاری عرضه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044194

وب گردی

وب گردی