حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری پردیس سینمایی می‌سازد

موسسه «بهمن سبز» در نظر دارد با همکاری شهرداری شهرکرد یک پردیس سینمایی با چهار سالن در این شهر بسازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز»، از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: این موسسه در نظر دارد به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان یک پردیس سینمایی با چهار سالن در شهرکرد بسازد.

وی خاطرنشان ساخت: «سینما بهمن» شهرکرد در راستای طرح‌های عمران و توسعه موسسه «بهمن سبز»، به زودی به یک پردیس سینمایی با ۴ سالن تبدیل می‌شود.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» ادامه داد: ساخت ۳ سالن جدید در کنار سالن «سینما بهمن» شهرکرد از آذرماه به همت موسسه «بهمن سبز» سازمان سینمایی حوزه هنری با مشارکت شهرداری شهرکرد آغاز می‌شود و با اضافه شدن این پردیس‌ها، «سینما بهمن» به یک مجموعه فرهنگی ۴سالنی تبدیل خواهد شد.

حسینی یادآور شد: «سینما بهمن» شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از ۴ سالنی شدن، پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری گفت: با احداث و افتتاح این پردیس سینمایی، عموم مخاطبان استان چهار محال و بختیاری می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند.

به گفته وی، در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محل تفریحی در این مجموعه سینمایی دایر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه سال ۹۸ از این پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

حسینی، تداوم نهضت سینماسازی و فعالیت‌های زیرساختی حوزه هنری در شهرها و استان‌های محروم را یکی از ماموریت‌های جدی حوزه هنری عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044262

وب گردی

وب گردی