سیاست باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد از تسهیلات گرایی به فعالیت محوری تغییر کرده است

مدیر کل مسابقات و رویدادهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: سیاست‌های کلی باشگاه از تسهیلات گرایی به فعالیت محوری تغییر پیدا کرده است. به همین دلیل کلیه مسابقات و رویدادهای باشگاه با شعار از ایده تا عمل در سه سطح درون واحدی، استانی و ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل،‌ علیرضا عمو عابدینی در اولین جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان اردبیل گفت: فعالیت ها و برنامه ریزی‌ها در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تمرکز زدایی شده و به استان‌ها واگذار خواهد شد تا استان‌ها استقلال بیشتری داشته باشند.

وی علت حضور خود در اردبیل را شرکت در اولین شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اردبیل و تبیین سیاست ها، اهداف و برنامه های راهبردی جدید باشگاه اعلام کرد و افزود: در این جلسات که به صورت ماهانه در استان برگزار خواهد شد مشکلات موجود بررسی و راهکارهای مناسب ارائه شده و برنامه های پیش‌رو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عمو عابدینی اضافه کرد: سیاست‌های کلی باشگاه از تسهیلات گرایی به فعالیت محوری تغییر پیدا کرده است. به همین دلیل کلیه مسابقات و رویدادهای باشگاه با شعار از ایده تا عمل در سه سطح درون واحدی، استانی و ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرات عمده در آیین نامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان افزود: بر اساس آیین نامه جدید نحوه عضوگیری در باشگاه کیفیی‌تر شده و خدمات و تسهیلات ارائه شده نیز هدفمندتر خواهد بود.

مدیر کل مسابقات و رویدادهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مدیریت قوی، هیئت علمی مجرب و پشتکار کارکنان در کنار زیرساخت‌های مناسب باعث شده است که واحد اردبیل یکی از قطبها ها در زمینه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور باشد. آن چیزی که در این بخش برای ما مهم بوده خاستگاه تعدادی از این شرکت ها و مراکز رشد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است و این امر جایگاه مهم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را نشان می دهد.

عمو عابدینی با اشاره به اینکه اردبیل در طول تاریخ جایگاه بزرگان بوده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به واسطه عقبه ای که دارد به عنوان متولی مسابقات ملی گیاهان دارویی و فناوری نانو در کشاورزی و گیاهان دارویی انتخاب شده است که انشالله اولین فراخوان آن در بهمن ماه 98 منتشر خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: انتظار داریم بر اساس آیین‌نامه جدید در نحوه برگزاری رویداد ها، شکل گیری انجمن ها و ارائه خدمات، حمایتها بیش از پیش شود و امیدواریم با برگزاری برنامه هایی که ذکر شد همکاران ما پتانسیل و توانمندی خود را شناسایی کرده و باعث شوند اردبیل جایگاه خود را در صنعت و پژوهش کشور پیدا کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044281

وب گردی

وب گردی