نشست دانشجویی «بررسی رموز کامیابی و پیروزی افراد موفق» در واحد بوشهر برگزار شد

در کارگاه آموزشی واحد بوشهر رفاه نسبی در زندگی، کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و عرصه اجتماعی به عنوان تعاریف اولیه افراد برای موفقیت برشمرده شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، نشست دانشجویی «بررسی رموز کامیابی و پیروزی افراد موفق» به همت مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با هدف تقویت خودباوری در دانشجویان و نسل جوان جامعه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وحید اکبری مدرس سمینار تخصصی بررسی رموز کامیابی و پیروزی افراد موفق با بیان اینکه جملات انگیزشی و بررسی زندگی افراد موفق برای دست یابی به اهداف می توانند راهگشا و الهام بخش باشند، به بررسی نقش الگوها، اصول و عاداتی که می توانند منجر به افزایش بهره وری در زندگی شود پرداخت و گفت: هر انسان چه به صورت مستقل و یا بخشی از یک سازمان یا تجارت نیازمند انگیزه، هدف و محرک هایی برای تحقق برنامه های در نظر گرفته است.

اکبری با ارائه توضیحاتی در خصوص مبانی کلی تغییر شرایط زندگی، تعاملات اجتماعی، موفقیت، رشد و شکوفایی با الهام از قوانین و اصول رشد و کمال انسانی، تشریح کرد: کوشیدن، جستن و هرگز تسلیم نشدن را از رازهای موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت برای هر فردی تعریف به خصوصی دارد، عنوان کرد: با تمام توصیف ها از موفقیت، برخورداری از بسیاری از مواهب، رفاه نسبی در زندگی، کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و عرصه اجتماعی از تعاریف اولیه افراد برای موفقیت است که دست یابی به آن موجب احساس رضایت در فرد می شود.

در ابتدای این نشست مولود کیخسروانی عضو هیأت علمی گروه روانشانسی واحد بوشهر و مدیر مرکز مشاوره امین واحد بوشهر ضمن معرفی مرکز و چگونگی مراجعه و دریافت خدمات دانشجویان از این مرکز، به تشریح برنامه ها و خدمات مشاوره ای دانشگاه پرداخت.

کیخسروانی هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی این چنینی را آشنایی دانشجویان با فرایند ‌های نیاز سنجی آموزشی، ارتقای دانش و مهارت افراد در اداره موفق زندگی و افزایش دانش افراد در رابطه با موانع زندگی موفق بر شمرد و عنوان کرد: میتوان با جدا شدن از برداشت ها و نگرش های کهنه ای که شاید سال ها منشأ رکود و ترس های بیهوده هستند، به سطح تازه ای از تاثیر گذاری و کارآیی شخصی و جمعی رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044290

وب گردی

وب گردی