نخستین کارگاه فناوری ونوآوری دردانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد

به منظور تشریح سیاست های نوین دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین کارگاه فناوری و نوآوری در سالن اجتماعات شهید مطهری واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در این کارگاه که به همت مرکز رشد حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد کرج برگزار شد، روسا و معاونین واحدهای دانشگاهی استان البرز، روسای و معاونین دانشکده‌های واحد کرج و جمعی از مدیران پژوهشی و مدیران گروه های آموزشی این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

در این کارگاه مصطفی مبلغی سرپرست دبیرخانه هیات امنای استان البرز، رضا جمالپور مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و حامد ثابت سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری واحد کرج ضمن سخنانی تغییر استراتژی و رسالت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را تشریح کردند.

از مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه می توان به معرفی انواع دانشگاه های نسل اول تا نسل سوم، روند شکل‌گیری دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین در جهان و نیز سیاست های جدید اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تغییر واحدهای دانشگاهی از دانشگاه های پژوهش محور به دانشگاه های کارآفرین و تاثیرگذار اشاره کرد.

محمودرضا ممقانی سرپرست مرکز رشد استان البرز ضمن اعلام این خبر از برگزاری مستمر چنین کارگاه هایی در آینده با حضور مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان خبر داد.

کد خبر: 1044296

وب گردی

وب گردی