ارزیابی کیفیت آموزشی 43 دانشگاه و مؤسسه توسط وزارت علوم

تیم‌های اعزامی دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با انجام 43 مورد بازدید از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، کیفیت آموزشی این مراکز را ارزیابی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس اعلام هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم در یک ماه گذشته، گروه‌های اعزامی این هیئت از 16 مؤسسه آموزش عالی در استان گیلان، هفت مؤسسه آموزش عالی در استان خراسان، 9 مؤسسه آموزش عالی در آذربایجان غربی و 11 مؤسسه آموزش عالی در استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

بازدیدها از 9 مؤسسه غیردولتی غیرانتفاعی، چهار آموزشکده فنی و حرفه‌ای، 13 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور و چهار واحد دانشگاه آزاد اسلامی، 10 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی و سه دانشگاه دولتی انجام شد.

بازدید از مراکز آموزش عالی با هدف بررسی چگونگی انجام فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اجرایی مراکز مذکور در استان‌های کشور و با همکاری کارشناسان دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی در قالب تیم‌های اعزامی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، همچنین اعضای هیئت علمی متخصص در امور نظارت و ارزیابی در دانشگاه‌های منتخب واقع در هر استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044311

وب گردی

وب گردی