تیم تکواندو بانوان دانشگاه برای صدرنشینی در لیگ انگیزه بالایی دارد

سرمربی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد از آمادگی تیم خود برای مسابقه این هفته در جام کوثر خبر داد.

ریحانه زین العابدینی سرمربی تیم تکواندو بانوان دانشگاه آزاداسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به بازی این هفته تیم خود مقابل فرمانیه گفت: این هفته یک قرعه استراحت داریم و یک بازی بسیار سنگین با تیم خوب فرمانیه داریم که در جدول هم رقابت تنگاتنگی با ما دارد. برای کسب امتیازات این بازی برنامه خوبی داریم و می دانیم با این تیم چگونه رقابت کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به صدرجدول انگیزه های بالایی داریم البته به خاطر اینکه این هفته یکی از بازی ها ما به خاطر قرعه استراحت برگزار نمی شود کارمان برای صدرنشینی دشوار است.

مربی برتر دور قبل مسابقات در ادامه تاکید کرد: در دور قبلی این مسابقات به علت امتیازات خوبی که کسب کردیم و همچنین به علت میزان اختلاف ما با حریفان و شیوه کوچینگ، به عنوان مربی برتر هفته انتخاب شدم. امیوارم بتوانیم در ادامه مسابقات هم به گونه ای نتیجه بگیریم که در انتخاب برترین های هفته اکثر عنوان ها به ما برسد. بازی های پیشین ما درخشان بود و چند عنوان فردی مناسب را از آن خود کردیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم تکواندوی بانوان در خصوص کیفیت مسابقات گفت: جام کوثر کیفیت فنی مناسبی دارد و بازیکنان با استعداد جوانی هم در این مسابقات حضور دارند. ایمان دارم مربیان تیم ملی از تماشای این مسابقات لذت خواهند برد.

پایان پیام/

کد خبر: 1044316

وب گردی

وب گردی