راهنمای پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

راهنمای پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و کلیه شرکت کنندگان در انتخاب رشته این مرحله می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org کارنامه خود را دریافت کنند.

سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین سه سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نیست. همچنین مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آنکه از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد، به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، مشخص شود که فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه نبوده است، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشته ها لازم است شخصاً در یکی از روزهای یکشنبه 98/09/10 و یا دوشنبه 98/09/11 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، تهران شرق، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز، اصفهان (خوراسگان)، اراک و شهرری جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به آدرس سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه کنند.

اراک به آدرس: www.iau-arak.ac.ir

علوم و تحقیقات به آدرس: www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس: www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس: www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرس: www.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس: www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس: www.iauec.ac.ir

تهران شرق به آدرس: www.iauet.ac.ir

اصفهان (خوراسگان) به آدرس: www.register.khuisf.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس: http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس: www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس: www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس: www.kiau.ac.ir

قم به آدرس: www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس: www.qiau.ac.ir

پرند به آدرس: www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس: www.aiub.ac.ir

شیراز به آدرس: www.iaushiraz.ac.ir

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انضمام ریز نمرات دور کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3 تمام‌‌رخ که اخیراً تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند، تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044323

وب گردی

وب گردی