همکاری واحد اراک با کمیته‌ بهبود عملکرد پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اراک

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران گفت: کمیته‌ای با عنوان مرکز تحقیقات آلومینیوم در دانشگاه صنعتی اراک راه‌اندازی شده تا با همکاری دانشگاه‌های استان مرکزی برای بهبود عملکرد پروژه‌های تحقیقاتی، همکاری کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اراک، احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران، ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک درباره همکاری این شرکت با واحد دانشگاهی اراک گفت: کمیته‌ای با عنوان مرکز تحقیقات آلومینیوم در دانشگاه صنعتی اراک راه‌اندازی شده تا با همکاری دانشگاه‌های استان مرکزی برای بهبود عملکرد پروژه‌های تحقیقاتی، همکاری کند. در این کمیته سه نفر از اعضای شرکت آلومینیوم‌سازی اراک، یک نفر از دانشگاه صنعتی اراک، یک نفر از دانشگاه اراک و یک نفر از دانشگاه علم و صنعت حضور دارند و پیشنهاد می‌کنم یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به‌عنوان عضو هیئت امنای مرکز تحقیقات شرکت آلومینیوم‌سازی برای همکاری و نمایندگی معرفی شود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران با ارائه گزارشی از تاریخچه و عملکرد کارخانه آلومینیوم ایران و با بیان برخی مشکلات و نیازهای این کارخانه، آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اراک اعلام کرد.

حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با تشریح فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با بیان ظرفیت و آمادگی این واحد دانشگاهی برای همکاری با کارخانه آلومینیوم در زمینه‌های تحقیقاتی و آموزشی در همه مقاطع دانشگاهی و در زمینه‌های تخصصی گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت برای انتقال تجربه به دانشگاه و کارکردن دانشجویان رشته‌های مرتبط از اهداف مهم دانشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044357

وب گردی

وب گردی