خبر خوب برای کاربران سامسونگ

این گونه به نظر می رسد که سامسونگ می‌خواهد مدل Galaxy Note 10 Lite را به همراه قلم S-Pen  معرفی کند.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، اینگونه به‌‌نظر می‌رسد سامسونگ مدل‌های Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite را از ماه آینده معرفی خواهد کرد. با گواهی که برای Note 10 Lite توسط FCC مدل صادر شد، برخی از جزئیات جالب در مورد این گوشی تأیید شده است.

مهم‌ترین این جزئیات اختصاص قلم S-Pen یکی از اجزای با S-Pen همراه خواهد بود. قلم کمی بزرگتر از نوت 10 با ابعاد 5.80 4. 4.35 x 105.18 میلی‌متر خواهد بود.

به این ترتیب ارگونومی این مدل افزایش پیدا می کند. همگان با کنجکاوی منتظرند بینند چه نوع قلمی از داخل جعبه بیرون می آید؛ زیرا هنوز مشخص نیست که آیا این غول فناوری یک قلم استاندارد با پشتیبانی از بلوتوث برای این مدل عرضه خواهد کرد یا یک S-Pen پیشرفته همانند قلم نوت 10 خواهد بود.

قلم همراه با نوت 10 مجهز به ژیروسکوپ است. به این ترتیب می‌توان از قلم در سطوح بالاتری استفاده کرد و برای گرفتن عکس آن را به یک کنترل از راه دور تبدیل کرد. همچنین امکان ویرایش فیلم ها روی گوشی را آسان می کند.

این تلفن که پیش‌بینی می‌شود از پردازنده اسنپدراگون 730 یا 735 قدرت خود را دریافت کند، میزبان صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه باشد و از طراحی صفحه نمایش Infinity-O در آن استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044364

وب گردی

وب گردی