شیائومی کاربران خود را شگفت زده می کند

شیائومی در تلاش برای افزایش سهم خود در بازار جهانی به دنبال تعیین استراتژی قیمت محصولات خود است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شیائومی با وجود افزایش 4 درصدی سهم بازار خود در اروپا ، شاهد کاهش 0.2 درصدی در سهم بازار جهانی خود بود. بنابراین استراتژی بعدی برای تعیین قیمت مدل های جدید تلفن Xiaomi چیست؟

همه با قیمت مدل های جدید تلفن Xiaomi غافلگیر خواهند شد

لی جونی ، فرد شماره یک برند شیائومی ، توضیح داد که چرا محصولات این شرکت جزو گوشی های مقرون به صرفه هستند. به گفته این مدیر با تجربه ، سود ناخالص پایین شرکت وی قیمت ها را معقول می کند.

آمار منتشر شده توسط شیائومی نشان دهنده حاشیه سود ناخالص بین 8 تا 9 درصد از گوشی های هوشمند در سال جاری است. لی جونی معتقد است که تلفن های هوشمند به دلیل هزینه های تکنولوژی 5G حتی گران تر خواهند شد.

لی جونی گفت ، تلفن های شیائومی در سال 2020 ، از نظر قیمت - عملکرد بهتر خواهند شد. این بدان معناست که مدلهای جدید غول فناوری چینی سال آینده عملکرد بالاتری را ارائه می دهند.

علیرغم قول عملکرد بالا ، و با وجود هزینه بالاتر استفاده از تکنولوژی 5G شرکت به فکر کاربران خود است و در تلاش است تا قیمت ها را متعادل نگه دارد . مدیر عامل شرکت شیائومی درباره حاشیه سود ناخالص و تکنیک های فروش گفت:

« به نظرم حاشیه سود ناخالص بین 8 تا 9 درصد بسیار پایین است و از آنجا که الگوی فروش ما مبتنی بر فروش تجارت الکترونیکی است ، پولی که از جیب مشتریان بیرون می آید مبلغ معقولی خواهد بود. »

« مهمترین مورد این است که درآمد ما بسیار پایین است. پایین نگه داشتن درآمد شرکت باعث می شود قیمت نهایی در بازار خرده فروشی برای خریداران جذاب باشد. »

لی جونی بر این عقیده است که سال 2020 سال 5G خواهد بود ، او اظهار داشت که آنها همان استراتژی فروش را در سال جدید نیز اعمال خواهند کرد. از این رو ، مشخص است که شیائومی سیاست عملکرد بالا - قیمت مناسب را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044384

وب گردی

وب گردی