لزوم ترویج فرهنگ جهاد علمی در حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

دبیر اجرایی یازدهمین همایش ملی جهادگران علم و فناوری در بوشهر گفت: ترویج فرهنگ جهاد علمی در حفظ و تداوم ارزش ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی همایش برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سروش حیدری سنگستانی دبیر اجرایی یازدهمین همایش ملی جهادگران علم و فناوری در بوشهر با محوریت شهدا با بیان اینکه این همایش هر ساله به منظور افزایش روحیه و نشاط علمی و کارآفرینی در بین جوانان به ویژه جوانان انقلابی، عامل انگیزشی آفرینش های پژوهشی، نمایش قدرت و اقتدار علمی ایران اسلامی برگزار می شود، گفت: از مهترین اهداف این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ جهاد علمی در حفظ و تداوم ارزش ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.

دبیر اجرایی یازدهمین همایش ملی جهادگران علم و فناوری در بوشهر با بیان اینکه هر ساله شاهد رشد در برگزاری این همایش هستیم، تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و برکت وجود شهدای گرانقدر، جهشی قابل مشاهد و ملموس رخ داده و این همایش به بلوغ و فخر رسیده است که این افتخار بزرگی برای مجموعه استان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید رئیسعلی دلواری با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: انشاء ا... این پیوند مبارک میان دانشگاه و بسیج علمی، نوید بخش تحولات عظیم و شگفت آوری خواهد بود.

حیدری سنگستانی با بیان اینکه تا پیش از برگزاری همایش سفرهای متعدد استانی و دیدار با مسئولان دانشگاه و استانی انجام و در جلسات پیشنهادات برنامه های مختلف بررسی شده است، اظهار کرد: امید است این همایش لیاقت و ارزش میزبانی شهدا و خانواده معزز ایشان و پژوهشگران گرامی را داشته و این همایش به عنوان یک برند ملی برای استان محفوظ بماند.

وی در پایان یادآور شد: این همایش امسال به صورت ملی و با اخذ نمایه ISC برای اولین بار در کشور برگزار شد.

کد خبر: 1044390

وب گردی

وب گردی