اخلال‌گران بازار، تروریست‌های اقتصادی هستند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب این استان اعلام کرد: افرادی که به صورت آزادانه دست به اخلال در اقتصاد استان می‌زنند؛ بی‌شک تروریست‌های اقتصادی و مصداق «افساد فی الارض» است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نامه‌ای خطاب به علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر درباره طرح سهمیه‌بندی و گرانی قیمت بنزین نوشتند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: دولت تدبیر و امید با نحوه اجرای طرح افزایش نرخ بنزین و دونرخی کردن آن برای چندین و چندمین بار نشان داد تدبیری در اجرای طرح‌ها و مدیریت کشور و برای تزریق امید به مردم هیچ ایده و برنامه‌ای ندارد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نامه متذکر شده است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه مورخ ۲۶ آبان ماه مبنی بر اینکه مسئولان باید مراقب باشند افزایش قیمت بنزین؛ موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود انتظار داشتیم مسئولان در استان بوشهر نیز مانند سایر استان‌ها تمهیداتی بسنجند که این چنین معیشت مردم در خطر نیفتد؛ اما در سایه غفلت مسئولان استانی که تردید داریم آن را سهوی بنامیم بازار و اقتصاد بوشهر به جولانگاه اخلالگران تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که شاهد افزایش سرسام آور ساده‌ترین مایحتاج زندگی مردم استان بوده‌ایم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی بوشهر هر مسئولانی که به عمد سوء استفاده و تبانی انجام می‌دهند را مفسد می‌داند و بریدن دست مفسدی که به خود و دیگران اجازه قانون شکنی می‌دهد را لازمه برخورد با فساد می‌داند. همچنین افرادی که به صورت آزادانه دست به اخلال در اقتصاد استان می‌زنند؛ بی‌شک تروریست‌های اقتصادی و مصداق «افساد فی الارض» می‌دانیم، در همین راستا خواستار اشد مجازات برای چنین افرادی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044398

وب گردی

وب گردی