چرا در دولایه دیگر شبکه ملی اطلاعات خبری از تدوین سند و نظارت نیست؟

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت:سه لایه محتوا، زیرساخت و خدمات در شبکه اطلاعات وجود دارد که تنها در لایه زیرساخت سندی تعیین شده و می توان بر آن نظارت کرد و در دو لایه دیگر خبری از تدوین سند و نظارت نیست.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای تحقق شبکه ملی اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در لایه زیرساخت فعالیت‌هایی را انجام می‌داد که این فعالیت ها بر اساس سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات انجام شده است.

وی ادامه داد: ما توانسته ایم بر اساس گزارش هایی که همکاران ما ارائه کردند تا ۸۰ درصد آنچه از ما خواسته شده بود را به انجام برسانیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه گفت: در وضعیت فعلی با تردید و تشکیک به برخی اظهارنظرها درباره تحقق شبکه ملی اطلاعات نگاه می کنم و این اظهارنظرها را بررسی می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سه لایه محتوا، زیرساخت و خدمات در شبکه اطلاعات وجود دارد که تنها در لایه زیرساخت سندی تعیین شده و می توان بر آن نظارت کرد و در دو لایه دیگر خبری از تدوین سند و نظارت نیست.

منبع: فارس

لنتهای پیام/

کد خبر: 1044413

وب گردی

وب گردی