تاریخ معرفی تلویزیون هوشمند نوکیا اعلام شد

نوکیا برای رقابت با سایر تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند به‌زودی Nokia Smart TV را معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، همان طور که قبلا اعلام کردیم نوکیا در حال آماده سازی معرفی تلویزیون هوشمند خود است. در حالی که تاریخ معرفی تلویزیون هوشمند نوکیا اعلام شده، برخی از جزئیات آن نیز فاش شد.

Flipkart ، یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشان هند، مسئولیت توزیع و بازاریابی این تلویزیون را بر عهده خواهد داشت. طبق گفته فلیپکارت، کیفیت صدا و تجربه دلپذیر از مهم‌ترین دلایل مصرف کنندگان برای خرید این محصول خواهد بود.

تاریخ معرفی تلویزیون هوشمند نوکیا اعلام شد

در همین زمینه، نوکیا با JBL همکاری کرده و کیفیت صدا را در تلویزیون خود بسیار بهبود بخشیده است. به این ترتیب یک اولین خلق شده است؛ زیرا برای اولین‌بار است که یک تولید کننده تلویزیون و JBL محصول مشترکی تولید می کنند.

تلویزیون هوشمند نوکیا که پیش بینی می شود پنل 55 اینچ با رزولوشن 4K داشته باشد با سیستم عامل Android Pie از جعبه خارج می شود. به این ترتیب، فروشگاه Google Play در تلویزیون هوشمند نوکیا در دسترس کاربران قرار می گیرد.

فناوری نور هوشمند تضمین می کند که رنگ های تیره به بهترین وجه دیده شوند؛ همچنین کنتراست بسیار بهبود یافته است. این مدل که نوکیا در 5 دسامبر معرفی خواهد کرد، رقیب تلویزیون OnePlus ، Xiaomi Mi TV و Motorola TV خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044421

وب گردی

وب گردی