مناسب سازی معابر ، ساختمان های عمومی و بوستان های منطقه 13

شهردار منطقه13از  اجرای طرح های مختلف  مناسب سازی معابر  به درخواست معلولان ساکن در محلات در آستانه  12 آذر  خبر داد و گفت : چندین پروژه پیاده روسازی و مناسب سازی معابر ، ساختمان های عمومی و بوستان ها آماده افتتاح و  بهره برداری است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده گفت: با هدف پاسخگوئی به نیاز های معلولان و بر اساس ابلاغیه سال 98 ، طرح های پایلوت این منطقه شامل پیاده روسازی و مناسب سازی خیابان های کلینی ، تیموری فرد، سرمدیان ، حافظ ، ساختمان های ستادی منطقه، شهرداری ناحیه دو ، کوثر و بوستان های معلم، ترنج و پاتوق های محلات خدایی ، عابدینی، حلیمی و شواخ است که به انجام رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در تردد معلولان اقدامات متعددی در ایستگاه های بی آر تی انجام شده، افزود: ایستگاه های پیروزی، نیروی هوایی ، امامت ، آیت جنوب در خط سه تندور با ایجاد رمپ ، نصب قطعات استیل و کف پوش و تابلو بریل برای افراد روشندل مناسب سازی شد.

شهردار منطقه ، مناسب سازی سرای محله صفا ، نصب تابلوها ی پارک ویژه معلولین در نقاط مورد نیاز، مرمت و نصب چندین پل با هدف تسهیل در تردد ویلچر رو به درخواست معلولان، نصب دستک بر روی پل ، اصلاح شیب با کفپوش مناسب ، مناسب سازی پله و تبدیل آن به رمپ و... از برنامه های آتی این منطقه است که به مناسب 12 آذر در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، شهرداری منطقه 13 ، مناسب سازی مکان های عمومی برای معلولان را به عنوان اولویت در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044451

وب گردی

وب گردی