دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با خانواده سردار شهید معمار

دانشگاهیان و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با خانواده سردار شهید علی معمار از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کاشان، سیداصغر خادم فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان صبح امروز با حضور در منزل سردار شهید علی معمار، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استکبارستیزی، ولایت مداری و وحدت در میان ملت، نه تنها حفظ، بلکه بیشتر از گذشته نمایان است.

سیداصغر خادم اظهار کرد:‌ روحیه استکبارستیزی، ولایت‌مداری و وحدت میان ملت نه تنها حفظ، بلکه بیشتر از گذشته نمایان بوده و مصداق آن، حمایت‌های مردمی از نظام اسلامی مانند حماسه نهم دی و چهارم آذر ۹۸ است.

وی افزود: اقتدار انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی مرهون دلاوری فرزندان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم آل الله و نیز ایثارگری و شهادت شهدای امنیت بوده که در سایه‌سار ولایت نصیب ملت شده است.

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان حضور در جمع خانواده شهدا را توفیق الهی دانست و بیان کرد: یقیناً دیدار با پدر و مادر شهیدان وظیفه‌ای است که ما باید به آن پایبند باشیم و این از افتخارات ملت ایران، و توفیق الهی بوده که نصیب مجموعه‌های انسانی می‌شود.

پدر شهید علی معمار نیز با بیان خاطراتی از شهید عنوان کرد: اعتقاد دارم که شهدا از قبل انتخاب شده بودند و شهادت فرزندم را مدال افتخار برای خود می‌دانم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044477

وب گردی

وب گردی