ترکیه مهمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران شد

ترکیه به عنوان مهمان ویژه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی شورای سیاست‌گذاری انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه (6 آذرماه) با ریاست دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه درباره مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران بحث و گفت‌وگو شد و از گزینه‌های موجود، کشور ترکیه به عنوان کشور مهمان انتخاب شد. پیش از این کشورهای عمان، افغانستان، ایتالیا، روسیه و چین به عنوان «مهمان‌ ویژه» در نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران حضور داشته‌اند.

در ادامه جلسه درباره ضرورت اصلاح و بروزرسانی آیین‌نامه‌ها و مقررات نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد کارگروهی به نمایندگی از شورای سیاستگذاری تشکیل شود و حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به اصلاح و به روزرسانی مقررات و آیین‎‌نامه‌ها اقدام کنند.

گفتنی است آیین‌نامه اصلاحی در جلسات آتی شورای سیاست‌گذاری مطرح خواهد شد تا اعضای شورا نظرات خود را درباره آن مطرح کنند.

در چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذرای سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با ریاست محسن جوادی برگزار شد، محسن چینی‌فروشان، مهدی فیروزان، هومان حسن‌پور، مهدی اسماعیلی‌راد، ایرج ضرغام، علیرضا سبحانی نسب، فریدون عموزاده خلیلی، محمدجواد مرادی‌نیا، قادر آشنا و ایوب دهقانکار حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044487

وب گردی

وب گردی