درخواست نمایش مستند «شورش علیه سازندگی» از سوی 40 دانشگاه

40 دانشگاه خواستار اکران مستند «شورش علیه سازندگی» به کارگردانی مصطفی شوقی شدند، این مستند روایتی از علل شورش‌های اجتماعی در دهه 70 شمسی است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، روابط عمومی مستند «شورش علیه سازندگی» از ثبت نام 40 دانشگاه برای نمایش این مستند خبر داد و گفت: دانشگاه‌هایی چون شریف، تهران، علامه طباطبایی، امیر کبیر، شیراز، سمنان و چمران اهواز خواستار اکران این مستند در دانشگاه خود شده‌اند.

این فیلم مستند به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده و نگاهی به شورش‌های اجتماعی در شهرهای مشهد و اسلامشهر در دهه 70 شمسی دارد.

کارگردان این مستند تلاش کرده با روایت‌ها و صحنه‌های دیده نشده‌ای از تاریخ معاصر ایران به بررسی علل و عوامل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شورش‌ها در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بپردازد.

این مستند ۸۰ دقیقه ای که حاصل دوسال کار پژوهشی و تولیدی است، دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی از سال 68 تا 76 شمسی را روایت می‌کند.

فعالین فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به «اکرانت» یا از طریق شماره تماس ۰۹۳۸۴۴۶۰۳۴۴ جهت ثبت نام این مستند برای اکران دانشگاهی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044491

وب گردی

وب گردی