سومین شماره ماهنامه «پیشرفت» منتشر شد

سومین شماره «ماهنامه پیشرفت» با محوریت کتاب و کتابخوانی از سوی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سومین شماره از ماهنامه دانشجویی پیشرفت با محوریت کتاب و کتابخوانی به همت باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران منتشر شد که البته در این شماره پرونده‌هایی درباره کاهش بودجه دانشگاه‌ها، آموزش زبانی غیر از زبان انگلیسی در مدارس و آموزش حکمرانی و ... منتشر شده است.

این ماهنامه که با شعار «پایش جامعه علمی ایران در گام دوم انقلاب» منتشر شده در هر شماره با صاحبنظران عرصه رسانه و روزنامه‌نگاری در مورد ژورنالیسم علم به بحث و گفتگو می‌پردازد که در این شماره به گفتگو با بیانکا نگرادی نویسنده مجله گاردین و پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری پرداخته است و چالش‌های روزنامه نگاری علمی و فشارهای سیاسی بر این قشر را مورد بررسی می‌دهد.

همچنین در این شماره مشروح گفتگوی پیشرفت با دکتر مهدی غضنفری رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی و علی کاظمی تبریزی نخبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با مقام معظم رهبری را می‌خوانید. گزارش ویژه این شماره نیز با عنوان «دولت یازدهم چه بر سربورسیه‌ها آورد؟» از صفر تا صد عملیات سیاسی وزارت علوم علیه بورسیه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاوه بر این در پرونده کتاب نیز یوسف قوجق نویسنده مطرح کشور در گفتگو با پیشرفت مصائب نویسندگی و کتابخوانی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.همچنین نسخه الکترونیک این شماره را نیز به زودی می‌توانید از سایت ایسکا دریافت کنید.

کد خبر: 1044498

وب گردی

وب گردی