تیم واترپولوی پرسپولیس نانِ ملی پوشان لژیونرش را می خورد

سرمربی تیم واترپولوی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور ملی پوشان با تجربه در ترکیب تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: صدرنشین فعلی گروه ما، نان استفاده از بازیکنانی را می خورد که تجربه بازی در خارج از کشور را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپولوی دانشگاه آزاد در مورد وضعیت تیم های لیگ واترپولو گفت: امسال پرسپولیس با تمام قدرت در لیگ وارد شده است و ملی پوشان باتجربه ای را جذب کرده که سابقه لژیونری هم دارند. تجربه بازی خارج از کشور در مسابقات لیگ امسال بسیار به کمک آنها آمده است و مسابقات امسال را به مدد تجربه برده اند. در بازی با ما که تا دور آخر با آنها مساوی بودیم. در بازی با سایپا هم تا آخرین لحظات مساوی بودند که دو گل بسیار دیرهنگام آنها را برنده کرد.

وی افزود: لیگ امسال رقابتی ترین لیگ سال های اخیر است. سایپا قهرمان فصل قبل است و تغییری هم نکرده اما تیم های دیگر قدرتمندتر شده اند. امسال تعدادی از بازیکنان تیم های ملی پایه، به لیگ تزریق شده اند و نشاط و پویایی خاصی به مسابقات تزریق کرده اند و این موضوع باعث شده تا رقابت بین تیم ها دوشوارتر شود. کم پیش می آید که مسابقات یکطرفه باشند. عمده بازی ها تا دقایق آخر مساوی بوده است.

سرمربی تیم واترپولوی دانشگاه آزاداسلامی در ادامه به تیم خود اشاره کرد و گفت: امسال تیم قدرتمندتری داریم اما هنوز دو سه نفر از بازیکنان ما خود را پیدا نکرده اند. پتانسیل و ظرفیت تیم ما بالاست و امیدوارم در ادامه مراحل لیگ نیز نتایج خوبی بگیریم. تا امروز تیم دوم جدول بوده ایم و نتایج ما رضایتبخش است اما در ادامه لیگ تمام تلاش خود را برای رسیدن به صدر انجام می دهیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044524

وب گردی

وب گردی