تجلیل و قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد تسهیلات ویژه به افراد دارای معلولیت

به پاس اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و ایجاد تسهیلات ویژه برای تحصیل معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی، از دکتر طهرانچی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از افراد دارای معلولیت و مسئولان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در این مراسم به پاس اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و ایجاد تسهیلات ویژه برای آموزش و تحصیل معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی از جمله ارائه تخفیف‌های ویژه شهریه‌ای و ایجاد واحد فرشتگان، با اهدای لوح تقدیر از دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل و قدردانی شد.
همچین در این مراسم وزیر رفاه طی سخنانی از دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد این تسهیلات تشکر و قدردانی کرد و گفت: بسیار خشنودیم که با همکاری معلولان قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شد و آئین‌نامه‌های مربوط به آن نیز در دولت به تصویب رسید و موفقی شدیم تمامی آئین‌نامه های مربوط به این قانون را به تصویب هیئت وزیران برسانیم.
دکتر شریعتمداری ادامه داد: این قدم موثری در جهت رفع مشکلات معلولان است. از دانشگاه آزاد اسلامی نیز درخصوص فراهم کردن شرایط تحصیل دانشجویان دارای معلولیت قدردانی می کنم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1044563

وب گردی

وب گردی