برگزاری جشنواره دانش آموزی تئاتر و  نمایش در مدارس صدرا

دبیر جشنواره مانما گفت: موضوع محوری جشنواره مانما، هویت ملی است که در سه محور زن در انقلاب، نقش گروه در انقلاب و نقش خانواده در انقلاب کارها تولید شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فراهانی دبیر جشنواره مانما درباره برگزاری این جشنواره اظهار کرد: قصد داریم بستری فراهم شود تا دانش‌آموزان بتوانند دغدغه‌های خود را قالب هنر بیان کنند.

وی افزود: بعد از گروه‌بندی دانش‌آموزان و ثبت نام در مدارس، بسته‌های محتوایی آموزشی در سه مرحله برای دانش‌آموزان ارسال خواهد شد. در قسمت تئاتر، گروه‌های دانش‌آموزی، نمایشنامه‌ای تولید و آن را اجرا می‌کنند. در قسمت فیلم نیز گروه‌های دانش آموزی باید فیلم کوتاه موبایلی مناسب با موضوع جشنواره تولید کنند. در قسمت نمایش فیلم نیز گروه‌های دانش‌آموزی که آموزش‌های لازم در بسته‌های محتوایی دیده‌اند، تحلیل و نقدهای خود را درباره 9 فیلم ارسال شده بیان کنند.

دبیر جشنواره مانما خاطرنشان کرد: موضوع محوری جشنواره هویت ملی است که در سه محور زن در انقلاب، نقش گروه در انقلاب و نقش خانواده در انقلاب کارها تولید شود که خروجی کارها در نشریه دانش‌آموزی چاپ و در اختیار تمامی مراکز تربیتی و آموزشی قرار خواهد گرفت.

فراهانی در پایان گفت: از ویژگی این جشنواره تولید صفر تا صد فعالیت‌ها و گروه‌ها توسط دانش آموزان خواهد بود و ستاد جشنواره و مدارس فقط وظیفه راهبری و تسهیل‌گری کار را به‌عهده دارند.

گفتنی است؛ مدارس صدرا مدارس دولتی رشته معارف اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات است که در 164 نقطه کشور شعبه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044576

وب گردی

وب گردی