تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری در فراصندوق ستارگان امضا شد/ آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فراصندوق

مراسم امضای تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری در فراصندوق ستارگان و آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فراصندوق که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فراصندوق ستارگان به عنوان اولین فراصندوق کشور در بازار سرمایه که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر نهادها ایجاد شده است، صبح امروز با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در این مراسم، تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری در صندوق ثروت ستارگان (فراصندوق ستارگان) بین مؤسسین و سرمایه‌گذاران فراصندوق منعقد شد.

مصطفی خاکسار قهرودی (قائم مقام آستان قدس رضوی)، مرتضی بختیاری (رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران)، محمدمهدی دادمان (قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی)، محمدرضا اسکندری (مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر)، مهدی صفری (مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین) و سیدمجید صدری (مدیرعامل شرکت مخابرات ایران) به عنوان مؤسسین و سرمایه‌گذاران صندوق ثروت ستارگان (فراصندوق ستارگان)، در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است با توجه به وجود سرمایه انسانی متخصص، جوان، متعهد و نوآور در کشور و متوقف شدن بسیاری از طرح ها و ایده ها در مراحل میانی و انتهایی رشد به دلیل کمبود منابع مالی در زیست بوم دانش بنیان کشور و همچنین تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و ضرورت داخلی سازی نیازهای اولویت‌دار صنایع مختلف کشور، فراصندوق ستارگان با هدف پر کردن این خلاء و استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری در کسب وکارهای مراحل میانی و انتهایی در زیست بوم دانش بنیان کشور تأسیس می شود.

موضوع اصلی فراصندوق ستارگان، سرمایه‌گذاری در انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و مشارکت در تأسیس آنهاست.

مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه و احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044593

وب گردی

وب گردی