قدردانی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد فراصندوق ستارگان

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: جای بسی قدردانی است که دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد فراصندوق ستارگان حمایت کرد و به میدان آمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فراصندوق ستارگان که صبح امروز در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، گفت: در جبهه‌هایی که با دشمن مواجه هستیم، توانسته‌ایم آنها را مأیوس کنیم، اما در بخش اقتصاد هنوز آسیب‌پذیر هستیم و معیشت مردم نقطه آسیب اصلی به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر در معیشت مردم موفق باشیم، دشمنان دیگر نمی‌توانند در حوزه تحریم کاری از پیش ببرند. خوشبختانه به لحاظ مزیت‌های کشور در مرحله‌ای قرار داریم که به سرعت می‌توانیم به نقطه امن اقتصادی برسیم. در این میان فعالیت‌های خرد و دانش بنیان، مزیت محسوب می شوند که در این میدان قشر عظیم تحصیلکرده آماده فعالیت در هر دو بخش است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد 100 هزار شغل کوچک و خانگی در سال جاری در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمادگی دارد این رویکرد را در حوزه دانش بنیان هم ادامه دهد که ایجاد فراصندوق ستارگان یکی از این اقدامات است. جا دارد از دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در کنار دیگر نهادها، از ایجاد این صندوق حمایت کرد و به میدان آمد، قدردانی شود.

مخبر با بیان اینکه امروز رویداد بزرگی اتفاق می افتد که ترویج فرهنگ حمایت از اقتصاد دانش بنیان است، تاکید کرد: در صندوق اجرای فرمان امام (ره)، سه صندوق بورسی ایجاد شده ولی این سه صندوق نمی‌توانند مشکلی را حل کنند و همواره به دنبال ایجاد یک مسیر جدید هستیم و امروز با امضای این تفاهم‌نامه مسیر جدیدی باز شده است. امیدوارم این فراصندوق‌ها بتوانند کشور را به نقطه بازدارندگی در بخش اقتصاد برسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044606

وب گردی

وب گردی