۱۱ زندانی به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد که ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از بند زندان آزاد شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) زمینه آزادی ۱۱ مددجوی جرائم غیر عمد فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، یکی از شخصیت های بزرگ علمی، عملی، جهادی و مددکار بینوایان و درماندگان بوده است. پس بر خود واجب دانستیم با تاسی از این بزرگوار بتوانیم در این روز مبارک و به نیابت از آن حضرت با کمک خیرین موجبات آزادی ۱۱ مددجو جرائم غیر عمد که ۹ مرد و ۲ زن بوده است را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی http://www.tehipro.ir و با شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ بانک ملی و ۱۴۱۴ بانک تجارت و یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم شماره تماس های ۸۸۸۶۲۰۲۷ – ۸۸۸۶۱۸۶۳ با فعالیت های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044607

وب گردی

وب گردی