سرعت زیاد در اتوبان امام علی (ع) حادثه آفرید/3 نفر مصدوم شدند

بی توجهی به اصول صحیح رانندگی و رعایت نکردن سرعت مجاز، انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد آن را با موانع بزرگراه امام علی را در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی بروز حادثه رانندگی و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۳:۳۲ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۲۱ و تیم نجات ۲ را عازم بزرگراه آزادگان به سمت غرب، حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) ورودی شهرک کیانشهر کرد.

مجید گل و بلبل فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پرشیا که در مسیر تندروی بزرگراه درحال حرکت بود به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی، وارد جدول حاشیه بزرگراه شده بود و پس از برخورد شدید با تیر چراغ روشنایی از حرکت متوقف و هر سه سرنشین آن شامل یک مرد ۳۵ ساله و دو بانوی ۲۵ و ۱۸ ساله دچار مصدومیت و محبوسی در خودروی سواری شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با چیدن تجهیزات ترافیکی هشدار دهنده در بزرگراه و کشیدن یک رشته لوله پشتیبان آبدهی دست به کار شدند و با استفاده از وسایل هیدرولیکی به برش و فضاسازی اتاق خودرو برای بیرون آوردن مصدومین مشغول شدند.

گل و بلبل تصریح کرد: نیروهای عملیات با رعایت موارد ایمنی مصدومان را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم پزشکی حاضر در محل حادثه دادند.

وی گفت: آتش نشانان پس از جلوگیری از نشت سوخت خودروی در هم پیچیده، ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل راهور و انتظامی حاضربه ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044707

وب گردی

وب گردی