اساتید بسیجی در بحث گفتمان سازی و جریان سازی فعال باشند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید بسیجی در بحث گفتمان سازی وجریان سازی فعال باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ساری، مسئول هماهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با حضور سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

هاشمی، مطالبه گری اساتید بسیجی با تبیین مواضع و درست تشخیص دادن موانع را هنر انقلابی بودن دانست و گفت: همه اساتید بسیجی با درست تشخیص دادن و بصیرت انقلابی می توانند با مطالبه گری عالمانه تا زمانی که دانشگاه در جهت مصالح انقلاب است، بازوی توانمند رئیس دانشگاه باشند و بدون محافظه کاری در بحث گفتمان سازی و جریان سازی فعال باشند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود اساتید بسیجی با تبیین و موضع گیری به موقع بتوانند در صحنه باشند، اظهار داشت: استاد انقلابی استادی است که در تمام زمینه های مربوط به دانشگاه و انقلاب دغدغه مند باشد و کانون های بسیج اساتید باید کارکرد انقلابی، کارگزار انقلابی و ساختار انقلابی را در راستای حل مشکل کشور با برنامه ریزی صحیح در دانشگاه نهادینه کنند.

هاشمی با تأکید بر مسأله عفاف وحجاب خاطرنشان کرد: در بحث عفاف و حجاب دانشگاه باید به سمت دینی بودن حرکت کند و این وظیفه اساتید بسیجی است که در این زمینه مطالبه گر باشند و به نهادینه کردن مسئله عفاف و حجاب کمک کنند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: با تبیین تمام شاخص های انقلابی و راه اندازی کارگاه های بصیرت افزایی توسط کانون های بسیج اساتید می توان مردم را از جریان های انقلابی آگاه و روح انقلابی را به جامعه تزریق کرد.

در پایان این نشست ایمان خنکدار به عنوان مسئول هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران معرفی و از زحمات دکتر مجتبی اسفندیاری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044720

وب گردی

وب گردی