همایش بزرگ دوچرخه سواری 2 هزار دانشجو و دانش آموز درخیابان های مرکزی تهران

شهردار منطقه 11 تهران از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور بیش از 2هزار دانشجو و دانش آموز در روز جمعه 15 آذر ماه در خیابان های مرکز شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نصراله آبادیان گفت: همزمان با روز دانشجو همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان روز جمعه 15 آذرماه با شعار" هوای تهران را داشته باشیم" برگزار می شود.

شهردار منطقه 11 با بیان این که این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه برای تردد های شهری اجرا خواهد شد افزود: همایش بزرگ دوچرخه سواری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از هوای پاک و جامعه سالم، روز جمعه15 آذرماه همزمان با فرخنده میلاد امام حسن عسگری (ع) و در آستانه روز دانشجو از میدان انقلاب- خیابان آزادی -پایانه اتوبوسرانی کاوه شروع و در مسیرخیابان کارگر ادامه و در بوستان رازی خاتمه می یابد.

آبادیان ایجاد فضای مناسب رقابتی برای جوانان و نوجوانان را از مهم ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و با اشاره به حدوده 40هزار دانش آموز که در این منطقه تحصیل می کنند گفت: در راستای سیاست های شهرداری تهران مبنی بر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری با مشارکت واحد آموزش معاونت حمل و نقل ترافیک و آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی در موضوع فرهنگ سازی دوچرخه سواری بین دانش آموزان و آموزش دوچرخه سواری شهری بین مدارس مقطع متوسطه دوم تا پایان سال تحصیلی،گامی مثبت در این مسیر برداریم.

او در ادامه از اجرای موفق این همایش و استقبال شهروندان در سال گذشته خبر داد و ضمن تقدیر از مشارکت سازمان های مردم نهاد در برگزاری این همایشها گفت: استقبال شهروندان در همایش‌های دوچرخه سواری، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد که برای توسعه دوچرخه‌سواری و ساخت مسیرهای مختص دوچرخه سواری برای شهروندان بیشتر تلاش کنند.

در همایش دوچرخه سواری 15 آذرماه بیش از 2هزار دانش آموز، ورزشکار و علاقه مندان به دوچرخه سواری در محیطی ایمن با همکاری پلیس راهور ؛ با هم تا بوستان رازی همرکاب خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044730

وب گردی

وب گردی