ارایه تخفیف ۲۰ درصدی خدمات توانبخشی هلال احمر به مناسبت روز جهانی معلولان

سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارایه ۲۰ درصد تخفیف تمام خدمات توانبخشی هلال احمر به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان به تمام مراجعان به مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهمن سبحانی گفت: این تخفیف شامل ارائه خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، حرکات اصلاحی، شنوایی شناسی، آب درمانی، گفتار درمانی، تغذیه و نظایر آن در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر به عموم مراجعه کنندگان است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ارایه خدمات توانبخشی به توان‌خواهان از وظایف ذاتی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی است؛ به همین منظور تمام خدمات در آن روز با ۲۰ درصد تخفیف به تمام مراجعان ارایه خواهد شد.
سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن برخورداری از کلینیک‌های مشاوره تخصصی توسط پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، مغز و اعصاب، ستون فقرات، ارتوپدی اطفال، گوش و حلق و بینی، روانشناسی و روانپزشکی دارای بخش های تولید کفش طبی، ارتز و پروتز اندام تحتانی، فیزیوتراپی، هیدروتراپی، کاردرمانی کودکان و بزرگسالان، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، تغذیه و توانمندسازی ذهن و روان است.

سبحانی گفت: مرکز جامع توانبخشی با سابقه ۳۰ سال تلاش در راستای حمایت از نظام سلامت جامعه، همواره یکی از مراکز پیشتاز در عرصه توانبخشی افراد دارای معلولیت بوده و چون بازوی نیرومند، سازمان‌های متولی امر خطیر توانبخشی را یاری کرده است.

وی اعلام کرد: معلولان جسمی و حرکتی پایتخت می‌توانند در روز ۱۲ آذر ماه با در دست داشتن کارت معلولیت و نسخه پزشکی دریافت خدمات توانبخشی و دریافت تخفیف ۲۰ درصدی به مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر به آدرس تهران، بالاتر از میدان ونک - جنب بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) مراجعه کنند.

روز ۱۲ آذر برابر با ۳ دسامبر روز جهانی توان جویان(معلولان) نامگذاری شده است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده‌ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.
این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.
جمعیت هلال احمر در حال حاضر در زیرمجموعه خود دارای چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک شرکت در زمینه تولید محصولات نساجی و ملزومات امدادی، یک مؤسسه علمی کاربردی و یک مرکز پزشکی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج و زائران عتبات عالیات است.
همچنین دبیرخانه کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران نیز با محوریت جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه‌ای بیش از ۹۰ سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تأسیس خود تا به حال در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت کرده است.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اکنون دارای ۱۴ مرکز درمانی فعال در ۱۴ کشور دنیا است.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1044755

وب گردی

وب گردی