عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در جمع  پراستنادترین‌ پژوهشگران جهان قرار گرفت

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت عضو هیئت علمی واحد نجف‌آباد برای قرار گرفتن در جمع یک درصد پراستنادترین‌ پژوهشگران جهان را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی موفقیت دکتر آرش کریم‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برای قرار گرفتن در جمع تأثیرگذارترین محققان 10 سال اخیر و یک درصد پراستنادترین‌ پژوهشگران جهان در گزارش سال ۲۰۱۹ میلادی موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» را تبریک گفت.

در متن پیام نگاهداری خطاب به آرش کریم‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد آمده است: موفقیت شما را برای قرار گرفتن در جمع تأثیرگذارترین محققان 10 سال اخیر و یک درصد پراستنادترین‌ پژوهشگران جهان که موجب سربلندی کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی است تبریک و شادباش می گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: باعث مسرت است که دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موفقیت در عرصه‌های ملی، در سطح بین المللی دارای جایگاه ویژه ای است و امیدوارم محققان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در سطح بین المللی بدرخشند.

در انتهای پیام آمده است: از خداوند منان، سلامتی و موفقیت مستمر جنابعالی را در عرصه های علمی خواستارم. همچنین بر خود لازم می دانم از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو و در سطح جهانی کشورمان تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044779

وب گردی

وب گردی