رونمایی از موزیک ویدئو رضا یزدانی برای انیمیشن «آخرین داستان»

همزمان با رونمایی از موزیک ویدیو «آخرین داستان» رضا یزدانی که برای این انیمیشن سینمایی آماده شده، گالری عکس‌های مراحل صداپیشگی این انیمیشن نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، موزیک ویدیو «آخرین داستان» با حضور رضا یزدانی خواننده، میثم یوسفی ترانه‌سرا و بهنام جلیلیان آهنگساز این موزیک ویدیو رونمایی خواهد شد. ترانه موزیک ویدیو «آخرین داستان» با توجه به قصه این انیمیشن سینمایی سروده شده است.

گفتنی است در همین روز گالری عکس‌های مراحل صداپیشگی انیمیشن «آخرین داستان» با حضور امیر عابدی، عکاس سینما و تلویزیون و بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گالری پردیس سینمایی باغ کتاب افتتاح خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پیش از این در 32 کشور به نمایش در آمده است، هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

این انیمیشن که با برداشتی آزاد از قصه ضحاک شاهنامه فردوسی ساخته شده است، تاکنون موفق به دریافت 12 جایزه ملی و بین‌المللی شده است که سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن جشنواره فیلم فجر از مهم‌ترین جوایز آن است. همچنین «آخرین داستان» به عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار 2020 قرار دارد.

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، بیتا فرهی، اشکان خطیبی، اکبرزنجان‌پور، باران کوثری، حسن پورشیرازی، فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، زهیر یاری، بانیپال شومون و ملیکا شریفی‌نیا از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند.

سایر عوامل اصلی این انیمیشن عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: اشکان رهگذر، تهیه‌کننده: احسان رسول‌اف، مجریان طرح: آرمان رهگذر و احسان رهگذر، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: کریستف رضاعی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، انتخاب بازیگران: تینا پاکروان، عکس: امیر عابدی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، پخش بین‌المللی: شرکت ۷ sky Entertainment، تولیدشده در استودیو هورخش.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044798

وب گردی

وب گردی