رقابت حافظان قرآن جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور آغاز شد

 رقابت های شرکت کنندگان در جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش های قرائت و حفظ قرآن صبح امروز آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز در حال برگزاری است.

رقابت های شرکت کنندگان در جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش های قرائت (دعا خوانی و تواشیح) و حفظ قرآن ( پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و کل قرآن) صبح امروز در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

این رقابت‌ها در بخش آقایان در نوبت صبح با رشته دعاخوانی و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ در رشته قرائت تحقیق ادامه خواهد یافت و پس از نماز مغرب و عشا نیز رشته تواشیح برگزار می‌شود.

همچنین در سالن حفظ قرآن نیز در نوبت صبح، رقابت حافظان کل خواهد بود و از ساعت ۱۴:۳۰ رقابت حفظ پنج جزء و پس از اذان مغرب و عشا نیز برگزاری فینال رشته حفظ کل برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان نیز در سالن حفظ در نوبت صبح رقابت حفظ کل و در نوبت عصر نیز رقابت‌های حفظ پنج جزء و پس از اذان مغرب و عشا در صورت فینال، رقابت فینالیست‌های حفظ کل برگزار می شود. در سالن قرائت نیز صبح دومین روز جشنواره به رقابت دعاخوانی و در نوبت عصر رقابت‌های ترتیل و فینال رشته قرائت برگزار خواهد شد .

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاهیان کشور، پنجشنبه، ۱۴ آذرماه در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) با حضور مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044850

وب گردی

وب گردی