دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تحولات از پیش‌قراولان کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: تحولات صورت‌گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سند تحول کشور و مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و این دانشگاه در حوزه تحولات یکی از پیش‌قراولان کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تحولات در حوزه آموزش و علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در حوزه پژوهش شاهد تحولات چشمگیری هستیم و همه اینها در راستای سند تحول کشور و سند اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: مسلمانان روزگاری سرآمد علم در دنیا بودند و امروز نیز باید این امر در دنیا احیا شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش حراست در اداره دانشگاه بیان کرد: کارکنان و مدیران حراست وظیفه خطیری را در حوزه آرامش و امنیت عهده‌دار هستند و حضور و فعالیت و تلاش آنان مایه اطمینان قلب مجموعه‌های سازمانی و صیانت از سازمان در رسیدن به تعالی و پیشرفت است.

فیروزفر در مورد برنامه‌های روز دانشجو تصریح کرد: بالندگی و تعالی و پویایی دانشگاه به فعالیت‌ها و تکاپو و جنب و جوش دانشجویان و فعالیت‌های دانشجویی بستگی دارد و ما در دانشگاه از هیچ حمایت و همراهی در چارچوب قوانین و مقررات با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی برای این هدف دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044864

وب گردی

وب گردی