ایجاد محیط سالم و آرام حق همه دانشگاهیان است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد و حفظ محیط سالم و آرام حق همه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است، زیرا محیطی است که قرار است در آن جهاد علمی صورت بگیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیران کل حراست قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در تمام بحران‌های امنیتی و ... کشور حضور داشته و از پیش‌قراولان خدمت به مردم بوده است.

وی با بیان اینکه حراست دانشگاه در عین حال که باید محل ارتباط با دانشجویان، کارکنان و استادان باشد، تأکید کرد: این محیط باید سالم و محل جهاد علمی باشد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: عده‌ای همواره به دنبال مطامع خود از دانشگاه هستند و قطعاً به‌دنبال بحران و حاشیه برای دانشگاه‌ها خواهند بود.

صابری با تأکید بر لزوم مشورت و ارتباط دائم حراست با رئیس دانشگاه بیان کرد: هرگونه گزارش و مشکلی باید به شور گذاشته شود و اگر حل نشد، سلسله مراتب باید در مورد آن انجام شود.

وی عنوان کرد: اگر کسی بخواهد دانشگاه را از اسلامیت آن دور کند باید با او برخورد شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است و گام های مؤثری برداشته شده است.

صابری یادآور شد: اگر بخواهیم به سمت اسلامی‌شدن دانشگاه برویم همه عوامل باید کمک کنند و بدون هم‌افزایی و همراهی سایر بخش‌ها این مهم اتفاق نخواهد افتاد.

وی تصریح کرد: همه دانشجویان برای رسیدن به اهداف‌شان به راهنمایی و کمک نیاز دارند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مسئولان را از اظهارنظرهای غیرمسئولانه برحذر داشت و تأکید کرد: در محیط دانشگاه اظهار نظر در مسائلی که تخصصی در آن نداریم یک آفت است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش‌های یعقوب غیوری در دوران مسئولیت قدردانی و غلامرضا بیات به‌عنوان مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044867

وب گردی

وب گردی