خوابگاه‌ها اجازه برگزاری برنامه‌های سیاسی و اجتماعی را ندارند

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیرامون اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اعلام کرد: براساس مصوبه هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه، برگزاری برنامه‌های سیاسی و اجتماعی صرفا در دانشگاه مجوز داشته و در خوابگاه‌ها اجازه برگزاری چنین برنامه‌هایی داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیرامون اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در ابتدای متن این بیانیه آمده است: احتراماً پیرو اتفاقات اخیر در خوابگاه شهید گلشن دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) به اطلاع می‌رساند گروهی تحت عنوان گروه علمی و فرهنگی خوابگاه شهید گلشن بدون ارائه درخواست هیچگونه مجوزی به اداره امور خوابگاه‌ها، به صورت غیرقانونی اقدام به اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری برنامه شهریار علم کرده‌اند. روز شنبه مورخ 9 آذر، موضوع نداشتن مجوز برگزاری آن برنامه به اطلاع رابط گروه دانشجویی مذکور رسیده و نیز در روز یکشنبه 10 آذر، طی تماسی تلفنی با فریدون عباسی، لغو برنامه به استحضار ایشان رسانیده شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: براساس مصوبه هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه، برگزاری برنامه‌های سیاسی و اجتماعی صرفا در دانشگاه مجوز داشته و در خوابگاه‌ها اجازه برگزاری چنین برنامه‌هایی داده نخواهد شد و در عین حال ضمن استقبال از حضور فریدون عباسی و بزرگداشت یاد و خاطره شهید شهریاری، به گروه مذکور پیشنهاد داده شد که برنامه خود را در دانشگاه برگزار کنند، اما متاسفانه علیرغم تمامی این تمهیدات، متولیان برنامه مذکور مصرانه اقدام به برگزاری غیرقانونی آن در خوابگاه شهید گلشن کردند.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: همچنین به اطلاع دانشگاهیان عزیز رسانده می‌شود سیاست دانشگاه در طول سالیان گذشته حفظ نظم و آرامش خوابگاه‌ها بوده و به دور از حواشی رسانه‌ای، دانشگاه از هرگونه حرکت سیاسی یا دعوت از سخنران سیاسی ذیل هر عنوان برنامه‌ای در مجموعه خوابگاه‌ها به طور قاطع و جدی جلوگیری کرده و خواهد کرد. بدیهی است دانشگاه خود را قدردان خون پاک شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای مظلوم و سرافراز هسته‌ای دانسته و هرگونه سوء‌استفاده از حرمت شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای توجیه فعالیت‌های غیرقانونی، مذموم و غیرقابل پذیرش می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044879

وب گردی

وب گردی