نخستین نمایشگاه «کار و کشف فرصت» برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت:‌ نمایشگاه «کار و کشف فرصت» به‌منظور ارتباط بیشتر دانشجویان با صنایع و فعالان بخش‌های تولیدی، خدمات، کشاورزی و بازرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، مجید طغیانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) درباره مشارکت و همکاری اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان درباره مشارکت این دانشگاه با اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: با مشارکت و همکاری اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان نمایشگاه «کار و کشف فرصت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برای نخستین بار برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه مشترک را جذب دانش‌آموختگان و دانشجویان در راستای اشتغال دانست و افزود: این نمایشگاه در راستای اجرای طرح پویش و به‌منظور ارتباط نزدیک‌تر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان با کارخانه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان در راستای اشتغالزایی آنان برگزار می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه و غنیمت‌شمردن حضور مخاطبان اصلی این گردهمایی، رویدادها و اقدامات مفیدی مانند برگزاری کارگاه یک‌روزه در مسیر موفقیت، نشست جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های برتر دانش‌بنیان و نیز بازدید از صنایع، کارخانه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان از سوی معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی رقم خواهد خورد.

گفتنی است، این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ آذر به مدت چهار روز و با حضور ۳۰ فعال بخش تجاری، صنعت و کشاورزی با محور کارآفرینی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برپا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044910

وب گردی

وب گردی