برنامه‌‌‌‌های اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان اعلام شد

 مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که به‌ میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در حال برگزاری است، فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ساعت ۹ صبح فردا، ۱۴ آذرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

در این مراسم بعد از تلاوت آیات وحی و پخش سرود جمهوری اسلامی و کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

بعد از آن پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان قرائت خواهد شد و سپس طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره به سخنرانی می‌پردازد.

این برنامه با اجرای ابتهال توسط محمدرضا کرم‌نژاد، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه خواهد یافت.

اجرای گروه تواشیح برگزیده جشنواره و سخنرانی موسوی‌مقدم از صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهند بود و سپس کلیپ جشنواره پخش می‌شود.

آخرین سخنران این جشنواره نیز دکتر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است که هنوز حضور وی صد در صد قطعی نیست.

پایان‌بخش این مراسم نیز تجلیل از برگزیدگان جشنواره خواهد بود که طبق اعلام مسئولان جشنواره از ۴۸ نفر از برگزیدگان بخش شفاهی در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود، سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به‌ میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044922

وب گردی

وب گردی